|
|
|
|---|---|
|
Jag har köpt vita mätartavlor från SID på nätet och första gången jag fick dom var passformen på hastighetsmätaren o varvräknaren skrattretande. Jag har nu fått nya av dom och dessa passar bättre men är lite skeva. Kommer detta att lysa igenom på natten tex så att man ser den gamla tavlans siffror?? Tacksam för svar... MVH//Johnny Ekman Nästa år BMW 325 med M5 motor o turbo med komplett Stella breddning!!! | |
markus00 |
Ursäkta att jag sig det men du har nog precis gjort ditt sämsta köp. Scanna in orginalen och inventera skriv sedan ut på ett lämpligt papper om du har en bra skrivare eller låt någon fotobutik göra det. Kan lova att du får ett mycket bättre resultat. Och kanske till och med gratis. //Markus <----------------------------- Min bil: Länk |
|
kommer orginaltavlorna lysa igenom på natten?? Nästa år BMW 325 med M5 motor o turbo med komplett Stella breddning!!! |
|
markus00 |
På min E34 blir det som en skugga runt siffrorna på natten väldigt snyggt. //Markus <----------------------------- Min bil: Länk |
| ok tack så mycket markus med 2 0 =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.