|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Är din BMW privatimporterad eller en Power_nisse? /Simon |
|
|
Hej prova med OK-bilförsäkring i samarbete med Folksam. Man måste vara OK medlem,till att börja med,bo i villa,ha bilen i garaget på natten,27 skadefria år, inte låta någon under 24 år köra. Obs: låter konstigt men jag har inget larm,inte märkta rutor eller startspärr eller ratt -lås. Jag betalar 6451kr/året för Helförsäkring. jag har en 92.ans 730i importerad 1999 av en annan privatperson,jag är tredje ägaren i sverige. Hälsn. Bernard |
|
|
Har LF, 1000 mil, 5000 i vagnskada, bor i Kristianstad, folk under 24 som kör, parkerar på gatan. Betalar 8500kr/år för helförsäkring. De ställer inga krav. Ringde till BMW orginal och de ville ha 9936 kr för samma försäkring. /Per |
|
|
Hej! Jag köpte min BMW 740ia 93:a i måndags och jag ringde runt och frågade Folksam om pris HUTLÖSA 12000:- för helf. helår ca:7800 för halvf. halvår sen ringde jag dial inte mycket bättre där. Länsförsäkringar likadant för att inte tala om skräckbolaget själv Trygg Hansa. Då tröttnade jag och gick in här på forumet och letade upp en tråd om försäkringar, fick veta namn som susab och sockenbolagen. Ringde båda två och sockenbolagen vann med 4538kr halvförsäkring helår, jag ska väl tillägga att jag är 31år och har 11 skadefria år. Så det tål att kolla upp detta bolag, och jag vill passa på och tacka för en superbra sajt här får man verkligen hjälp av alla trevliga människor när man behöver. TACK ALLIHOPA. //Kristian |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.