|
|
|
|---|---|
|
Hej Stämmer det att man inte får prata i en GSM i en E30 med varvräknare, har hört att radiovågorna förstör den och det kostar skjortan att byta | |
|
Har aldrig hört något sånt, tror inte det. önskar köpa sido M kjolar till E30 83-87 |
|
| bör tillägas att jag vet en som råkat ut för det, och på verkstaden sa dom att det berodde just på GSM | |
E30poppe |
Ja tror verkstaden hade fel... |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Det är nog med de där konstiga finska leksakstelefonerna:)) MVH Hasso |
| GSM är ingenting jämfört med kommande 3G-telefoner. De kan förflytta berg........ | |
|
öööö..... Det sa han nog bara för han inte du skulle snacka i telefonen samtidigt som ud kör bil :) ---------------------------------------------------------------------------- Min E30: Länk |
|
|
Jag har aldrig hört att varvräknaren kan gå sönder av att man pratar i mobiltelefon. Däremot har jag hört från säker källa att det vid några enstaka tillfällen har hänt att airbagen har utlöst när någon har tryckt mobiltelefonen mot airbagplattan i rattcentrum i samband med att telefonen ringer upp. (börjar söka/koppla upp sig mot en basstation) Därför skall man nog vara lite försiktig med att hålla telefonen mot airbagen! (Varför man nu skulle göra det överhuvudtaget vet jag inte!) Inte så kul att få airbagen och telefonen i ansiktet! Mvh |
|
| Var til verkstaden och frågad,han ringde up stället ditt dom skickar det och Ja det är sant sa dom | |
|
Det var det fånigaste jag hört. På 1800 talet fick man blåa naglar och håriga händer om man onanerade oxå. Tro inte på allt du hör.... När det kommer till Mobiltelefoni och strålning finns det alltför många proffstyckare som vet bäst utan att veta någonting alls. ///Nicklas BMWCS# 4748 |
|
ant |
men nokias första nallar utan antenn kunde ju slå ut e36 smg låda.. |
|
Kanada: Intstämmer helt. Det där med att man skulle få cancer av att prata i mobiltelefon pga strålningen=SKITSNACK! Man har gjort tester på möss där man strålat dem med 4 ggr av en normal mobiltelefons strålning UNDER 2 ÅR I STRÄCK utan att de uppvisat några som helst onormala symptom/tumörer. Hurvida E30s varvräknare är känsligare än en mushjärna låter jag däremot vara osagt ;-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.