|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Nu är bilen köpt!!! :) Hämtar den på Bavaria Danderyd på ons. Blev en F36 420D X-drive med M-paket. Lyckades hitta en tillslut med rätt utrustning. Jädra mysko att inte BMW har Kupévärmare, finns det nåt fabrikat som funkar med BMWs Connected? * Bicolor/orbitgrey 19"Hjul * Glaciär Silver Met * Navigation professional * Glastaklucka * Svart Skin * Harman Kardon ljud * Elektronisk nedfällbar dragkrok Nån som vet om skärmen i bilen har nån inbyggd HD för lagring av mp3? En annan sak är att ja tycker de är lite höga, skumt då ja tycker att M-Paketet borde inkludera lägre chassi? Inget jag stör mig mycket av men A4 med s-line va ju 2-3 cm lägre en orig. Någon här som sänkt sin? |
|
|
Du kan läsa över mp3 med ett USB-minne, lösningen är väldigt 90-tal men funkar ok. Xdrive är sjukt hög, men finns sänksatser. Grattis! |
|
|
Nice att det ändå går! har nämligen massa musik som inte finns på de kändare streamingtjänsterna. F36 finns ju i princip bara att köpa med X-drive. |
|
Verdi |
F36 med xDrive ser tyvärr alldeles för höga ut. Klar miss i designen. Men den går att sänka så... |
| BMW har haft en bra kampanj på xdrive för 4GC sen ett par år tillbaka så svårt att hitta en begagnad utan, men det går köpa en bakhjulsdriven ny iaf. | |
| Grattis - helt rätt spec, om man undantar X-drive då ;) | |
|
Härligt, 442 Bicolor/orbitgrey och glaciärsilver är samma som min. Har haft den i 2 år och jag har inte ångrat den kombinationen en sekund! :) Min är RWD, inte mkt lägre med m-sport chassi men det gör rätt mkt utseendemässigt. |
|
| Synd att xdrive höjer bilen så den blir horribelt ful, skulle hellre ta drunkningsdöden än åka på styltor. Alla grå/silver utan skinn och M bort filtreras när jag letar på blocket, men alla är olika. | |
|
@tsint Härligt att höra!!! @seb_540 Ja tur nog är vi alla olika. Testade 3 olika färger, silver var den ända som framhävde bilens former i alla olika typer av ljus... svart/blå är ju häftigt men då just 4-serien har så läckert formspråk tycka jag själv att mycket försvann och planades ut... Håller helt klart med dig angående höjden, har faktiskt redan beställt en sänkningssats från scstyling så den blir 3 cm lägre. Sen kommer den nog så småningom bli sideskirt blades och en m performance läpp i fronten... |
|
|
Bara tvungen att droppa en klapp på axeln; GS is the shit, grattis! Visar alla veck och detaljer bäst, samtidigt som den döljer skiten (den bokstavliga) mest. 5 år med bilen nu och inte en sekund har jag tittat på en annan lack och tänkt "what if..." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.