|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Har en 530XD -07 och är sugen att montera en Länk Hittar inte så mycket info om den är bra eller dålig. Någon som kört den? Plug & play eller behövs det kodas något? Har navigation system professional om det hjälper :) Sista frågan är väl om någon vänlig själ i Umeå området kan hjälpa till isf? /Jens | |
| Jag har gjort det på min e61.. Funkar kanon.. Behövdes ingen kodning.. | |
| Kan ju tillägga att själva ingreppet inte var på något vis svårt eller avancerat.. | |
|
Kodning behövs om man inte har AUX sen tidigare. Mvh Ola Min bil: Länk |
|
| Så är det säkert.. Tyckte det stog i länken att den kopplas in på aux ingången. Och då tar jag för givet att det finns en sådan.. Men det kanske inte finns i alla bilar såklart.. Och då har ja fan ingen aning om hur man gör.. :(. | |
|
Japp kopplas på huvudenhetens AUX ingång men den måste vara aktiverad och av någon anledning är den inte det på alla e60. Görs relativt enkelt med NCS-Expert. Mvh Ola Min bil: Länk |
|
| Hmm.. E de så jag skulle gjort kanske.. Jag kopplade in mig på kablarna på aux jacket.. Men de funkar ju tydligen också.. :) | |
Danne Umeå |
Bunpar tråden Stämmer det att så länge aux är aktiverat i bilen så funkar denna adapter.? Får man upp info om musiken som spelar i idrive ? |
|
Ja, det fungerar men den skickar bara ljudsignaler. Bilen beter sig precis som om du hade kopplat in dig på AUX. |
|
Danne Umeå |
Dumpar tråden Så det finns ingen möjlighet att ändra låtar via knapparna på ratten då antar jag? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.