|
|
|
|---|---|
|
Eftersom jag kör den här: Länk så tänkte jag att varför inte knåpa ihop en tråd där vi kan tipsa varandra om bra appar/launchers som passar bra i en BMW. Just nu kör jag Apex som launcher vilken jag håller på att konfigurera upp. Har fixat en ren bakgrundsbild med BMW-loggan och nya ikoner från Länk . "OK Google" är påslaget vilket gör att jag kan starta appar och navigation utan att trycka på något. Startmenyn är just nu i stort sett tom och istället lägger jag länkar till appar på den scrollbara "dockan". Jag testar mig just nu fram hur jag vill ha startmenyn. Launchers jag tidigare testat är XTRONS standard för 6.0 och Car Launcher Trial (tyvärr frös denna stereon för mig flera gånger). De appar jag använder mest just nu är: * Awesome Icons - Möjliggör att skapa länkar med vilken ikon jag vill i menyer * Spotify * SR Play * Google Maps - Mest för att det integrerar bäst med "OK Google" talfunktion så man slipper sitta och knappa i bilen) - Dock hackar talsyntesen rätt mycket och det finns små störingar som att rösten envisas med att säga att jag ska svänga in på "VOLT", när det borde vara "VÄST"... * Waze - Funkar bättre än Maps (när man är online) men eftersom den inte integrerar likabra med talfunktionen så kör jag den inte så mkt nu. * Torque - Till torque har jag laddat hem ett plugin som visar den momentana bränsleförbrukningen, men även plottad som stapeldiagram över tid. - Har problem med accelerationsmätaren som inte visar några värden dock. * Firefox - I kombination med Adblock Plus, så man slipper reklam... Är det någon fler som har några tips? | |
| . | |
|
några ex på vilka jag har Länk |
|
|
Oj du det var då ingen liten lista... Har testat installera Car Launcher AG idag. Känns lovande det lilla jag testat men har inte hunnit kolla allt den klarar än. |
|
| Är det någon annan som har några tips eller "recensioner" utifrån sin erfarenhet? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.