|
|
|
|---|---|
| Hej har en BMW 330 från 01!! Hur får man tag i rätt jävla givare ?? Min original hade en pigg längst fram på givaren ! Mekonomen sålde fel, alla ska ge mig en Sam utan piggen i fram! Samt hat jag dsc? För den ända jag hittat som ser tillräckligt lång ut med pig som når fram e för utan dsc står det! Ska besiktigas på fredag!! Så behöver ha tag i rätt givare ! Gärna om ni vet linkar sida så man kan se bild | |
| BMW e46 | |
|
Färgen på kontaktstycket är det du ska gå på - finns grå eller blå. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
| A det vet jag, men själva givaren! Den som jag jag förösker hitta! Samt jag har dsc va? | |
|
Mig veterligen finns det bara två varianter (förutom fram/bak) och det är grå eller blå kontaktstycken, beroende på hur gammal bilen är. Du har troligen blå kontakter... Kolla här (knappa in sista sju symbolerna i chassinummer och bläddra dig fram till rätt produktgrupp) och använd art.nr. som "sökord" när du beställer delar. Länk Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Du har ont om tid o det måste bli rätt. Tid är oxå pengar, så bit i det sura och köp av BMW | |
| Köp av BMW O dom gav mig fel O sa detta e den du ska ha? Men såg inte alls ut som original som satt på | |
| Men då får de ju byta ut den till rätt! Det är deras uppgift att veta vad som passar din bil, för de fick väl regnr? | |
| Vilka fantastiskt trevliga inlägg du får till Bimmerstoffe. Du kanske borde prova att få hjälp på Lunarstorm istället? | |
| Finns lunar kvar ? Nice!! Nej men A detta va ju lätt nån som har en e46? O | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.