AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
614

ABS GIVARE! Måste hitta rätt innan fredag!

Bi
182
Bimmerstoffe
525 med m paket
Hej har en BMW 330 från 01!! Hur får man tag i rätt jävla givare ?? Min original hade en pigg längst fram på givaren ! Mekonomen sålde fel, alla ska ge mig en Sam utan piggen i fram! Samt hat jag dsc? För den ända jag hittat som ser tillräckligt lång ut med pig som når fram e för utan dsc står det! Ska besiktigas på fredag!! Så behöver ha tag i rätt givare ! Gärna om ni vet linkar sida så man kan se bild
Bi
182
Bimmerstoffe
525 med m paket
BMW e46
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Färgen på kontaktstycket är det du ska gå på - finns grå eller blå.

Mvh
Johan B

BMW – Weltmarke aus München!
Bi
182
Bimmerstoffe
525 med m paket
A det vet jag, men själva givaren! Den som jag jag förösker hitta! Samt jag har dsc va?
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Mig veterligen finns det bara två varianter (förutom fram/bak) och det är grå eller blå kontaktstycken, beroende på hur gammal bilen är.
Du har troligen blå kontakter...

Kolla här (knappa in sista sju symbolerna i chassinummer och bläddra dig fram till rätt produktgrupp) och använd art.nr. som "sökord" när du beställer delar.
Länk

Mvh
Johan B

BMW – Weltmarke aus München!
Du har ont om tid o det måste bli rätt. Tid är oxå pengar, så bit i det sura och köp av BMW
Bi
182
Bimmerstoffe
525 med m paket
Köp av BMW O dom gav mig fel O sa detta e den du ska ha? Men såg inte alls ut som original som satt på
Men då får de ju byta ut den till rätt! Det är deras uppgift att veta vad som passar din bil, för de fick väl regnr?
Jo
112
JohanNilsson
520D xDrive F11-17
Vilka fantastiskt trevliga inlägg du får till Bimmerstoffe. Du kanske borde prova att få hjälp på Lunarstorm istället?
Bi
182
Bimmerstoffe
525 med m paket
Finns lunar kvar ? Nice!! Nej men A detta va ju lätt nån som har en e46? O
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.