|
|
|
|---|---|
| finns det någon som kan hjälpa mig med att bygga en turbo till min 318i och hur mycket skulle det kosta | |
|
Det beror på hur mycket effekt du vill ha ut! Enklast är väl att få tag på ett beg grenrör med turbo på och sätta några extra spridare och ladda cirka ett halv kilo så har du ju några extra hästar... Pröva annars att söka här på forumet då detta har tagits upp många gånger förut. Mvh Stensth |
|
|
Hej............. Jag kan hjälpa dig med diverse, eller allt....... Men räkna inte med att det blir speciellt lite pengar det rör sig om..... Skicka ett mail om du är intresserad...... //Jesper |
|
imenhoteb |
köp min bmw 02 1975 turbo i stället(inte klar fiktigt men ..nästan....delortor,tryckburk i stål..t25 turbo ic saab.. 14000 kr ...Finns bild på (url).. TN |
imenhoteb |
köp min bmw 02 1975 turbo i stället(inte klar riktigt men ..nästan....delortor,tryckburk i stål..t25 turbo ic saab.. 14000 kr ...Finns bild på (url).. TN |
| Är det alltså årsmodell 02 du har? Jag har nämligen själv funderat på att sätta turbo på min 00'a. Men eftersom bilen är helbilsregistrerad kommer den alldrig att gå genom besiktningen, och skulle man då krocka med dessa grejjer på blir nog inte försäkringsbolaget speciellt glada... | |
|
Hinkas: Nej han menar nog att han har en BMW 2002 -75 ---------------------------------------------------------------------------- Min E30: Länk |
|
|
imenhoteb: Riktigt frän 02. En fräsch lack på den där så är den ju en optimal Gti dödare... satan så kaxig. Är bottendelen orginal? //Johan |
|
|
imenhoteb: skicka info om 02:an till mig=) är den rostig osv.... ytu753a@tninet.se /Fredrik Larsson BMWCS syd #4131 "BMW M3 E30 -Den första och RIKTIGA M3:an" |
|
imenhoteb |
nja den e väl i bruksskick...Motorn gick bra i den ... ville ha en turbo på den så det va bara å börja bygga.. grenrör.T25 saab..ic från saab turbo tryck tryckregulator..nya duppla wires till Delorto.. stålrör (håller på med tryckburk i stål (rund!!) dump eloxiderad blå..(finns saab som funka lika bra).. sitter en cd i bilen ..lite jobb kvar!! Har haft dåligt med tid ...Har ju jobb.. å så har jag ett annat som speedway mek mm...köpt hus... har en 318 i turbo som jag ochså håller på med!!en musse som bara står å rostar..mm............14000 kr så kan ni hämta den.. TN |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.