|
|
|
|---|---|
|
Hallå där ! Tänkte lägga ut min 330i sedan som har färgen grå då suget efter en m3:a e46 är för stor Lite snabb info om denne 12800mil Svensksålda Helt rostfri M-tech 2 original frontspoiler och eftermarknads m-tech2 bakspoiler och sidokjolar. Svart sport inredning i tyg, svart tak etc, inte taklucka. M-sportratt samt växelspaksknopp BMW business system 18" m fälgar Xenon halvljus Manuell 6-växlad låda Bilen låter och går riktigt bra ! Om man bortser från ngt stenskott och en liten ytrepa på skuffluckan och chromet på fönsterlisterna har solfläckar, så fungerar inte främre högtalarna, ägaren innan har stoppat på ett nytt slutsteg samt en liten bas under handskfacket. Är nog lätt att fixa för den händige :) Vad kan man tänkas få för en sådan lågmilare? | |
|
Rost är helt avgörande därefter äkta M-sport. Din har som jag förstår det eftermonterad M-sport = inget mervärde alls. Avgörande är alltså mängden rost. Mkt rost 10 kkr extremt lite rost 40 kkr och uppåt /Jonas |
|
|
Några kronor extra om det är snyggt gjort kommer eftermonterat M-sport att ge även om inredningen saknas. Finns massor av personer som endast bryr sig om de exteriöra delarna. Men hur mycket? ------- //Lövet |
|
| Svårvärderad! Mitt tips är att fixa felet med högtalarna innan försäljning. Tror på runt 40-50 ksek om du har tålamod! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.