|
|
|
|---|---|
|
Hej! Min stolsvärme fungerar inte: Årsmodell 2001 530i Touring manuella sportsäten Panelens lampa lyser inte. (Panelen bytt så den är ok) Verkstaden säger att det är termostaten som gått sönder. (Slingorna fungerar alltså) Frågan blir då: Går det att köpa en termostat (Hittar inte ev del på RealOEM) Om inte kan man köpa en motsvarande termostat och koppla in den? I så fall vilka specifikationer ska denna termostat ha? Ämnet har fallit mellan två verkstäder (och kanske tom en tredje) Den första har rekommenderat en sadelmakare, medan sadelmakaren rekommenderar mig att söka efter en termostat som de kan montera. Naturligtvis tacksam för råd och dåd. | |
|
Hej, För min utbildnings skull googlade jag "Länk för det är återigen ett nytt ämnesområde. Eventuellt kan du lägga till "bmw e39" och få bättre info. Har inte läst allt, men problemet verkar inte olösbart. Och katten vet om det verkligen behövs en sadelmakare för jobbet. /Lennart |
|
|
Hu... det blir mer och mer komplicerat.. Själva termostaten verkar vara del av något annat... men vilken del...? Lennart jag gör ett försök till framför Google. Till dess hoppas jag det kommer fler goda tips! |
|
|
Beror lite på hur mkt man vill lägga ner på't... Kör utan termostat på min rövgrill, stänger bara av när det blir (för) varmt. --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.