|
|
|
|---|---|
|
Har skaffat mig en Iphone 7 som jag använder i min 520d 2011. När jag kopplar upp den och strömar musik så håller den på och tappar anslutningen. Efter en stund så brukar den funka. Sen när man startar om bilen så krånglar den igen. Har även en Iphone SE men den funkar klockrent. Är det fler som har liknade problem med blåtanden? Sedan undrar jag om man kan uppdatera så man kan ha apple car play i en 2011? Någon som gjort? | |
|
Hej! Gå in på Bmw.com/update och skriv in ditt VIN. Därefter kommer du att få ladda ner en uppdatering till ett USB. USB:n sätter du in i bilens uttag (Om det finns, har för mig att den finns efter årsmodell 2013) och uppdateringen bör startas automatiskt. |
|
| Min är ju en 2011, har inte usb | |
| Har iPhone 7 plus och det funkar utan problem på min bil samt dom demobilar jag provar. Tar en väldigt lång tid att lägga till mobilen på V70 dock, men det är en annan fråga.. | |
|
Jag har 530dt 2016 och använder usb kabel via usb uttaget för musik och laddning. Jag har Iphone 6s och det fungera mycket dåligt. Ibland går det och ibland inte, är som det inte finns ström i uttaget så det räcker |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.