|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag råkade slå till min backspegel när jag rengjorde framrutan och såg de när jag skulle ta bort den att den är kopplad med någon elektrisk anslutning, någon som vet vad en 316i compact från 1997 skulle kunna ha för elektronik i innerbackspegeln? //Sebbe | |
![]() 1.338 Mercedes GLK350 -09
Mini Clubman D -10 VW Golf GTI 16v -87 Jeep Cherokee -95 [SÅLD] 330iA Touring -02 [SÅLD] 316ti Compact -04 [SÅLD] |
Mja, som jag förstår kan den vara utrustad med lite olika elektrisk utrustning beroende på vad som kryssades i när den köptes ny. Automatisk avbländning, något för fjärr till radio, eller kanske larm om du har det? EC = Electrochromatic Radio = Radio-wave remote control LED = Light-emitting diode for alarm system GTO = Integrated remote control/garage door opener FLA = High-beam assistant Compass = Digital compass display ETC = Electronic Toll Collection TLC = Out-of-lane warning Länk: Länk /Anders |
|
Aha, lite svårt att veta vad som kryssades i när den köptes ny, ska kolla in lite mer om jag kan få reda på vad min skulle vara utrustad med isåfall. Tack så mycket! //Sebbe |
|
|
Som Storabjörnen skrev så sitter elektroniken till det fjärrstyrda centrallåset där, vilket är en vanlig extra utrustning. Kanske har du också automatiskt avbländande innerbackspegel (elektrochromatic). |
|
|
kopplade in backspegeln och visade sig att det var till centrallåset, trodde en säkring hade gått och att det var anledningen till att centrallåset slutat fungera. Slog mig aldrig att låset slutade fungera när jag kopplade loss backspegeln. //Sebbe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.