|
|
|
|---|---|
|
Någon som har koll på tejp? Jag skulle behöva en tunn, helst klar, dubbelhäftande tejp med dunderklister. Det är så att mina huvlister har släppt längst fram mot lyktorna och jag vill helst slippa att köpa nya då det inte är något fel på själva listerna. Det är listerna mellan huven och skärmarna som hör till M3E30 sport evo. Bifogar länk till en bild på problemet. Länk ///BMW - Was sonst! | |
| Länk | |
|
En ny list kanske är billigare än klister... Länk Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Tesa har bra tejp , jag har använt och det är mycket bättre än 3M. |
|
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Länk |
| Ny list drygt 300:- | |
|
Tackar för tipsen. Johan B: Det är nr 17 på bilden och den är dyrare. Länk Ska kika på dawwes tips. Har biltemas i länken här hemma och den är för tjock. Har även provat en från clas ohlson men den släppte. Länk ///BMW - Was sonst! |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Om du tar vindruteklister så lossnar aldrig listen ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Nr,17 329:-. Annars testa butyltejp! |
|
|
Ja de har gått upp lite i pris. Köpte nog båda mina för ett par hundra. Men det är ju över tio år sedan. ///BMW - Was sonst! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.