|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar om någon vet om man kan eftermontera takrails på en 218i Gran Tourer F46 från 2017? | |
| Det är möjligt. Kontakta din närmsta BMW verkstad så hjälper de dig med en offert på nödvändiga delar samt arbete. | |
|
Henrik Malmberg: Vill du ha rails av utseendemässiga skäl? Jag har för första gången en bil utan rails (GT'n) och måste säga att jag är väldigt positivt överraskad över hur smidigt det är med ett BMW original takräcke. Har alltid tyckt rails var att föredra men nu har jag konverterat. |
|
| BMW erbjuder inga lasthållare, såvitt jag kan se, till 2-serie Gran Tourer utan takreling. De har för denna modell enbart lasthållare till takrelingen. | |
|
Vi körde Ford S-Max innan och hade Thules variant som man klämde mellan dörr och tak. Funkade riktigt bra Vet inte om det finns till GT, men vi var nöjda då! |
|
|
Henrik Malmberg: Det finns en retrofit för rails till Gran Tourer så det är inget hjul som behöver uppfinnas. Återkoppla gärna i tråden när du fått ett pris av BMW. Chris87: Sjukt, var helt övertygad om att man i alla fall fick fästpunkter även om man inte har rails. Fogfighter: Thule har en sådan variant för Gran Tourer med. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.