AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.098

Vilken stereo har jag? 320d -09

Jo
13
JoakimP
320D Touring -09
Jag funderar på att installera denna i min 320d -09.

Länk

Men tydligen passar den inte om man har Logic 7 eller en blå kontakt till radiodelen. Kan man ta reda på vilken stereo man har utan att riva ner mittkonsolen. Tydligen heter min radio S663A om man tittar i utrustningslistan till min bil men jag vet inte om det är en Logic 7 eller inte.
Visa användare
2.332
Sverige
130i E81 -08/09
M-sport
(325xi E90 -06 såld)
(323ti E36 -99 såld)
Välkommen!
Länk

---
Det är bara döda fiskar som följer med strömmen.
Jo
13
JoakimP
320D Touring -09
Tack!

Om jag tolkar länken rätt så har jag INTE Logic 7. Då kvarstår bara frågan om jag har den blå kontakten, men den finns bara på Logic 7? Kanske måste riva för att ta reda på det...
Visa användare
421
surfjanne
325 Coupé 2007
Jag har E92 med hifi systemet. Köpte en 7165 som jag är mycket nöjd med.
Enda sura är att man måste tälja av plast från kanterna av ac kontrollen (se youtube). Enkelt att ta ur enheten och kolla om du har blå kontakt.
Installerade denna launcher som är snyggare: Länk
denna är också ok: Länk

Surf Or Die!!!
Jo
13
JoakimP
320D Touring -09
Vet du om du det finns nån luncher så man kan få knapparna till stolsvärmarna på skärmen till stereon. Tänkte så man slipper flytta på dom.
Jo
13
JoakimP
320D Touring -09
Har ryck ur stereon nu och fått veta att Eonon inte kommer att fungera rakt av då jag har fiber-optik i min stereo. Vet nån om det finns nån adapter till vettigt pris som man kan använda?
Jodå det finns, har självn eonon d 5165 i min med fiber så leta vidare. Minns inte var jag köpte min men var noga att kolla med försäljaren att den verkligen stöder optik, fick reklamera en beställning pga bristfälliga kunskaper av försäljare.

Knapparna för stolsvärme finns i menyn men aningen för djupt ner, har sökt med lljus och lykta efter moddade bios så man tex kan lägga den på förstamenyn.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.