|
|
|
|---|---|
| Dela med er av era bästa tips på var man lämpligen kan köpa M-performance prylar till denna modell? Njurar, gälar, bakvinge främst av intresse just nu... | |
|
Länk Länk om det är original du är ute efter "Performance" is a function of far more than horsepower and torque. |
|
|
Cotswold i UK har alltid haft bra priser på förfrågan, även bra och snabb service. Att pundet närmar sig 10 är en annan fördel. Länk För en "bakvinge" så ska dom ha 3300kr + frakt just nu (om lagret inte är slut, kolla med dom), Leebmann och Baum ska ha 4600:- + frakt. |
|
| Tack! Grejerna i Cotswold ser ju väldigt prisvärda ut.. har skickat dem frågor om order.. | |
| Vilket är bästa, säkraste sättet att betala på? Jag handlar inte ofta från utlandet precis... Jag väntar totalt pris inkl allt från dem nu. | |
|
Just Cotswold är så pass känd så jag hade tagit det med banköverföring, de är representerade på mer eller mindre alla större internationella BMW-forum så otänkbart att dom skulle försöka blåsa någon. Annars paypal. |
|
| Tack dd88, mycket hyggligt du delar med dig. Kan jag få din mailadress? Vill gärna följa upp med en fråga då jag fått mer info från dem.. Med vänlig hälsning | |
| Du har ett PM (aka Powerpost) | |
| Kan också rekommendera Cotswold. | |
|
Bmwkillen1, beställde du från Cotswold eller hur gick det. Är själv i startgropen för köp, tycker du det fungerat bra? Mvh Peter |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.