|
|
|
|---|---|
|
Saknar jag något uppenbart, fölrutom M-sport (pga CO2-krav) i specen nedan? 17" Lättmetallfälg Y-eker 380 Läder'Dakota'Svart Model Sport Variabel sportstyrning Förvaringspaket Belysningspaket LED-dimljus Locking wheel bolts Park Distance Control (PDC) Bak och fram Adaptiva LED-strålkastare Farthållare med bromsfunktion Remote Services Real Time Traffic Information Concierge Services Instrumentkluster med utökat innehåll Navigationssystem Professional Helljusassistent Driving Assistant Belysningspaket LED-dimljus Regnsensor Helljusassistent Automatiskt avbländbara inner och ytter-speglar, elektriskt infällbara Remote Services Telephony with wireless charging Traffic Information Real Time Traffic Information ConnectedDrive Services Concierge Services Instrumentkluster med utökat innehåll Högtalarsystem Harman/Kardon Navigationssystem Professional TeleServices WiFi hotspot Sportläderratt Svankstöd Stolsvärme fram Sportstolar Multifunktion i ratt Klimatautomatik Eluppvärmd ratt Dragkrok med avtagbar kula Förvaringspaket Rökarpaket Stöldlarm med fjärrkontroll Komfortöppning Elektrisk glastaklucka Variabel sportstyrning Automatisk växellåda med Steptronic Park Assist Speed-Limit Information Park Distance Control (PDC) Bak och fram Farthållare med bromsfunktion Driving Assistant | |
| Det är ju en smaksak men själv tycker jag M-sportratten är både skönare och snyggare än vanliga ratten, så den hade jag lagt till. | |
| Konfiguratorn ville lägga till hela M-paketet med ratten. Oklart varför. | |
| Ratten kan köpas separat och är värd sin vikt i guld jämfört med sportline/standardratten. | |
| Jag har haft sportlineratten i 3 år nu. Sååå illa är den inte, men visst, går det lägga till M-ratten löst så är den ju att föredra såklart. Skumt att det inte gick på bmw.se. | |
| M-ratt är inte länge valbar utan m-paket enligt ÅF | |
| Vad är co2 gränsen? Fick in 120in med m-sport på 119 co2. | |
| Jag vill inte ha diesel igen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.