|
|
|
|---|---|
|
Hej. Mitt första inlägg här. Jo jag har ett fel på bilen jag köpt nyss av en kompis. Instrumentpanelen säger fel på alla strålkastare samt bakluckan när jag startar. det ser ut som om alla lampor på bilen skulle vara felande men alla lyser som dom ska. Ibland kan instumentpanelens fram lampor slockna men nästa gång jag startar upp igen lyser alla som om det vore fel igen. Det blir också en orange varningstriangel som lyser p.g.a detta fel antar jag. Måste detta åtgärdas för att kunna få igenom bilen på besiktningen? Någon som har en aning om vad detta fel kan bero på? | |
| Verkar vara 2 fel...utropstecknet i gula triangeln verkar tillhöra ASC (antispinn) och den lyser hur jag än gör med knappen...den lyser jämt, men inte abs lampan...däremot lyser oxo alla strålkastar lampor på instrumentpanelen så jag antar detta är 2 olika fel då. Nån som vet ifall det är möjligt att få igenom bilen på besiktningen ändå? Har inte råd just nu att lämna in den men behöver den tills jag får råd att lämna den till en bmw mek | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.