|
|
|
|---|---|
|
Hämta pärlan igår i Sundsvall och är kanon nöjd. Trodde den skulle va stötig och obekväm med elbach sänkfjädrar och 19" hjul men den går jätte fint på vägen och inte spårkänslig. Min första 3.0si och måste säga att den maskin levererar verkar perfekt avstämd för denna modellen skönt vrid från låga varv och bra sång och driv på högre varv. Efter tankning och nollning drog den endast 0.66l/mil med 99.5km/h sitt hastighet på 21mil grymt imponerande. Lite bilder på pärlan 3500mil 2 ägare sv såld Länk Mike | |
| Ser riktigt fin ut, håller med dig om motorn. Tyckte min Coupé drog lite den med med tanke på hur bra motorn är. Jag hämtade min i Timro. | |
|
Grattis! EB |
|
|
Bokat tid ny för djupglans polering och lackskydd få bort lite tvätt rosor och mindre repor. Men vad ska man göra sen? Hitta en snygg undre front läpp på ebay kolfiber look men vete fan om man törs handla där sen ett par dito backspegelkopor. Vad har ni andra gjort med utseendet på era Z bilar? |
|
| Snygg. Kul att den har Sportstolarna, De är verkligen sköna! Grattis | |
|
Ja jo sportstolarna va ett skall krav har ej haft det i mina tidigare 2.5si och saknat dom mycket. Standard stolarna har för dåligt sidostöd tyvärr och för dåligt lårstöd. Mike |
|
|
Har du M front på bilen? Då finns det en snygg kolfiber läpp att köpa hos Schmidemann. Jag har den på min bil. |
|
|
Japp m front. Har sett den men vet ej om jag vill ha den ännu lägre fram. Hur mycket bygger den nedåt eller hur tjock är den. Skicka gärna bild hur fin ser ut Mvh Mike |
|
| Kan mäta och fixa bild mör jag är hemma, är på sem i Italien tills på ons. | |
| Topp | |
| Bygger 20mm neråt. | |
|
Tack för info Mvh Mike |
|
| Kröp under min bil idag, splittern är spräckt. Det är bara kolfiber det man ser, underifrån ser det ut som glasfiber. Bara så du vet. | |
| Ja eller till o med bara "svartfärgad" glasfiber...Man kan till o med trycka valfritt mönster/whatever på glasfiber, så vill man kan få det att se ut som säg träslaget jakaranda... | |
|
Tråkigt men hade den varit äkta hade nog priset Varit högre |
|
|
Troligen ett lager kolfiber för utseendet. Snygg är den för det priset. |
|
|
Kollat lite på ebay måste ha en m växelspak så mycket snyggare än original samt lite kortare och ett par nya tröskel instegs lister. Hur sitter växelknoppen fast är det någon sprint som skall lossas underifrån Får väl googla lite |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.