AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.763

Bra plåtverkstad (BMW) i Sthlm?

He
74
Heddan
BMW 525i -89 E-34
Mors! Tyvärr har min Bmw krockats och måste in på verkstad för att snygga till fronten.
Nån som kan tipsa om nån bra och pålitlig BMW plåtverkstad i stockholmsområdet? Jag vill ju inte råka ut för "fuskjobb" på bilen.

Tacksam för svar!

Have a nice day!
Mullerhawk
Hade in min gamla BMW 325 Coupé på BMW i segeltorp. Dom skickade iväg bilen på lack mitt ute i skogen (kommer inte ens ihåg vad hålan hette - långt ute i skogen vid Tumba). Det blev rätt ok! Men färgen diffade lite väl mycket i nyans.

Tog inte så lång tid, så var olyckan framme igen, då skickade jag den till Stensö Bil & Plåt i Älta. Blev helt suveränt. Fick väldigt bra bemötande. Dom brukar rekommendera Stensö ifrån bilskade centret i Västberga också! Kan dock vara lång väntetid..

Michael J
He
74
Heddan
BMW 525i -89 E-34
OK, tackar!

Have a nice day!
Visa användare
1.665
Dandelue
540iA Touring -94
BROMMA BILSKADOR! (08 7041960) Snacka med Stefan och säg att "540 DANNE" skickat dig. :)Otroligt kompetenta killar! De jobbar nästan bara med BMW.
Danne

- H U M A N R A G E -
Länk
He
74
Heddan
BMW 525i -89 E-34
Bellevue bil i järfälla, är det nån som känner till dem? De är bmw aukt och lackar själva.
He
74
Heddan
BMW 525i -89 E-34
Danne! Tack för tipset!

Have a nice day!
Enligt BMW Group finns det bara en akut BMW lackare och det är BMW i Bollmora(Tyresö).
De alckade min bakdörr och när jag hämtade ut bilen hade någon typ av borstrå eller liknande fastnat i lacken. Jag fick välja om jag kunde leva med det eller om de skulle göra om det.
Gissa vad jag valde!!
Hade inne bilen nu och de fxade det på en dag genom att härda bilen med någon typ av IR-lampa.
Bilen var ny och det vara bara en lackskada. Alltså inget plåtjobb och ganska lätt att få rätt färgnyans.

Superbra bemötande från Kundstjänst, Kalle., lånebil när de åtgärdade sitt fel. (Varför fick jag en golf 1,6 när killen framför fick en X5:a).
Enda felet är att det ligger 7-8 mil från mig....
He
74
Heddan
BMW 525i -89 E-34
Danne!
Bromma bilskador, jobbar inte med BMW längre, de hinner inte med sina aut då sa de...
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Bellevue är stabila.Bil&Motorteknik i Huddinge är stabila. Bollmora är stabila.
Asken
Visa användare
1.665
Dandelue
540iA Touring -94
Heddan- Jasså? Det var nåt jag inte hört. Snackade du med Stefan och hälsade från mig?

- H U M A N R A G E -
Länk
Visa användare
1.665
Dandelue
540iA Touring -94
Vad hinner de inte med sa dom...? aut?

- H U M A N R A G E -
Länk
He
74
Heddan
BMW 525i -89 E-34
Alltså, han sa att de lagt av med BMW, för att de inte hinner med att ta de bilar de är auktoriserade på (japanska, bl.a.). De kanske fick för mycket Bmw??

Have a nice day!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.