AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.010

Ett blogginlägg om en tur till Prag och BMW-muséet i München.

Hej!
I påskhelgen så var jag och mina föräldrar på en bilresa ner till Prag och BMW-muséet i München.

Om någon är intresserad så har jag skrivit ihop ett blogginlägg om resan och lagt med en hel del bilder ifrån resan och därmed även några bilder från BMW-muséet, som kanske kan inspirera fler ut att åka i Europa.

För att se blogginlägget så följ länken (som leder direkt till aktuellt blogginlägg).

Länk

/Fredrik
To
1.022
Tom i norr
520d-EDE 2012
Kul läsning. Vad hette hotellet i München? Bra parkering?
Visa användare
3.489
Narvselius
Alfa o BMW
Tack Fredrik! Väldigt trevlig läsning.

----
BMW CS/SC #6212
Fredrik: Får man vara lite nördig och fråga vilken kamera du fotade med?

Tackar alla för kommentarerna!

Hotellet i München som vi bodde på var "Leonardo Royal Hotel Munich", se länken:

Länk

Angående parkeringsplatser:
Utanför hotellet fanns det några enda parkeringsrutor längs med fasaden (som jag tror att var gratis), men de var inga sådana lediga när vi kom (då det bara fanns några enstaka sådana).

Så vi betalade en garageavgift så då fick vi stå i hotellets källargarage, enligt min bedömning så var det ett fint källargarage med många platser, sedan så var det väl som jag vill minnas det som det brukar vara i parkerings garage, alltså inte överdrivet stora parkeringsrutor och körytor.

På tal om vad jag fotat med för någon kamera... Det är nog inget att skryta över, utan en "Fujifilm FinePix XP90 Kompaktkamera". Förutom bilderna som jag tog uppifrån Olympiatornet, vilka är tagna med en mobiltelefon, nämligen med en: "Microsoft Mobile RM-1072".

/Fredrik
Jag tyckte väl att bilderna var lite för bra för att vara tagna med en mobil.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.