|
|
|
|---|---|
|
Det är verkligen kul att se att det finns fler än mig som gillar E38. Men det skulle åxå va kul om fler la in bilder i galleriet. Här är min:Länk BMW Crazy: Länk Christian | |
|
såg din bil på din hemsida oxå. jävligt fin. har lagt till min idag oxå. 740-96. undrar var du köpte lampoptiken fram o bak och om man vågar sig på att byta det själv om man inte e så hemskt teknikkunnig? mvh jonas Jonas K, 740 iA-96 |
|
|
Fin bil, Jonas. (Fick den för inläggning i galleriet nyss). Vi har tyvärr väldigt mycket att göra nu inför Knutstorp mm, så vi lägger ut bilen under nästa vecka. För att byta lampoptiken behöver du inte vara teknikkunnig. Skulle vara kul om man fick se några 7-serier och gärna E38 på banan i Knutstorp i helgen förresten. Förra året var jag ensam med min E32. :-) /Tommie, BMWPower (Galen i 7-serien, men har ingen tyvärr) |
|
|
Jonas: Det är bus enkelt! Vem som helst klarar det. Köpte allt på www.bildelsimporten.se i Uppsala! Kul att du lade upp bilen. BMW Crazy: Länk Christian |
|
|
hej igen. skall kolla på den sidan då christian. bilen ser helfräsch ut med den optiken. kanske kommer till knutstorp, vill jättegärna men "regeringen" där hemma blir kanske lite gnällig för jag hon hade planerat annat för oss... men fan inte jag, he he. hoppas att vi ses där iallafall. förtår att ni har mycket inför knotstorp tommy så det e lugnt. skall ta lite egna bättre bilder på bilen o skicka in. för dessa är från förra ägaren o de e inte helt bra. Jonas K, 740 iA-96 |
|
|
glömdefråga vad lampsatsen kostade. hittade själv till e38 på denna länken. kolla på den om det e samma och bra pris. tack Länk Jonas K, 740 iA-96 |
|
|
Jonas: Svårt att säga då det inte är bild men jag tror det.Priset 4300:- ligger på samma ungefär. Skulle va kul med Knut men jag ska bort. Nästa år lär jag finnas på alla träffar. Vad kommer härnäst i närheten av sthlm. BMW Crazy: Länk Christian |
|
|
Priset ska va 3400:- såklart. Skrev fel. BMW Crazy: Länk Christian |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.