|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har en e81 från 2010. Vid en utfart råkade jag missbedöma avstånd och höjd och när bilen skrapade sig så föll det av en kloss. Jag är nästan helt säker att de är den delen som gör att man kan sätta en donkraft där om man ska byta däck. Kan jag självmant sätta tillbaka den? Om inte, det är ett litet hål där nu som klossen ska sitta i, hur skyddar jag det bäst så det inte kommer in vatten in i bilen underifrån när jag kör. Silvertejp? Tacksam för svar! | |
| Det kommer inte in vatten i bilen. Du köper en ny kloss för ca 100 kr på Bmw och den är bara att knacka på plats. | |
|
Välkommen! Är det nr 5 här du tänker på? Länk --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
Tusen tack! Japp, det är exakt den! Nr 5! Tänkte kanske att jag utsätter bilen för risk för rost om inte hålet täcks igen? |
|
|
Sitter det som lossat mitt under bilen eller intill varje hjul? Den lyftpunkt som det länkas till här ovan sitter mitt under bilen i framvagnen. I trådskaparens första inlägg låter det mer som att en utav de fyra yttre lyftpunkterna intill respektive hjul har lossat. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.