|
|
|
|---|---|
|
Såg att en fluga fastnat i baklyktan och stendöd såklart. Jag monterade bort lyktan och tog lite ståltråd för att pilla bort den genom öppningen till backlampan men märker att den verkar sitta mellan glasen?! För jag kommer inte åt den från öppningen. Se bild: Länk Det är alltså baklyktan på en M3 e92, LED. Hur har den ens kommit in? Måste jag riva isär hela lyktan? Detta är så frustrerande! | |
|
Förstår din situation. Ingen hjälp av mig sorry. Kanske du kan komma åt m ett truckluftsmunstycke o på vis o blåsa den t en bättre position. Själv har jag en blomfluga som slutat sina dagar inne i instrumenthuset o ligger o retar mig vid en av mätarna... |
|
| Tack för förstående! Visst är det irriterande. Jag skulle kunna prova det men problemet är att den verkar ligga mellan två glas och på så vis vet jag inte ens hur luften ska komma in där. J*vla flugor att ta sig in på omöjliga ställen och dö av dumhet... | |
| Jag har en fluga som kommit in mellan bakruta och bromsljus där i överkant duvet. Fattar ingenting... | |
| Där har jag faktiskt också en liten...Jag kanske bara är överdrivet petig men det stör mig även om det knappt syns för andra | |
|
Vissa insekter kan ta sig in i mycket trånga utrymmen då de är larver. Sen förvandlas de till utvecklade insekter och man fattar nada hur de har kommit in i utrymmet. Vänligen Näckrosen I rather go ponding |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.