|
Sida 7 av 11
|
|
|---|---|
|
Ta den själv då :-) /Anders |
|
| Har en exakt likadan...😎 Helt grym bil!! | |
|
Beställde mid-maj Levererad nu |
|
|
Är det någon av er som har väntat väldigt länge som har avbokat bilen? |
|
|
Jag fick precis besked om att min bil produceras i början på januari nästa år. Spännande!! 😊 |
|
| Ja o min 540i G30 som låg i produktionsvecka 06 fick jag höra av ÅF igår att den producerades i förra veckan redan och är på väg till Sverige (kod193)😁 | |
| Och jag tog individuallack så jag får fortsätta vänta =) | |
|
Min bil ligger planerad just nu i vecka 3. Preliminär leverans mot slutet av Februari. Betydligt snabbare än de 6-8 månader som var risken vid beställning. Tror att jag ska byta till vinterdäck på leveransfälgarna och köpa mig en omgång Krysseker 636 Orbitgrå, men då är frågan vilka däck man ska sko dem med? För många val. :) Någon som har några goda erfarenheter på 20"? |
|
|
Emilsson Jag gjorde precis som du tänker göra. Kör 636 orbitgrå, jag nöjde mig med däcken som levererades från bmw good year och har inget att klaga på dom. |
|
|
Continental tycker jag är bästa däcken, tysta och bra att köra på. /Anders |
|
| Jag har mina orbit grey 636 men ingen bil:D | |
| BMWKBA-Är lite nyfiken på vilken färg du valt som gjort att du inte har någon produktionsvecka ännu? Funderade själv på Alpinogrön men valde till slut Mediterranean Blue. | |
|
Bavve: Rhodonite Silver Har varit inne på Med blue eller Sophisto grå |
|
|
Hur går det för er? Har ni fått något leveransdatum än? |
|
|
Beställde i slutet av Maj och fick min bil i fredags, har bara kört drygt 10 mil men kan redan säga att det är en riktigt fin bil, kännslan är att den är ett rejält steg upp från F11...kan sakna de BMW typiska analoga mätarna lite men annars bara positivt:) |
|
|
Inget datum ännu, hörde att nya kvoter kommer i mitten av Januari |
|
| Precis fått produktionsvecka 3, med ev leverans v7 | |
|
Bekräftat prod.datum vecka 7! Blir Rhodonite Silver! |
|
|
Det är februari och några borde ha fått sina bilar nu (?). Min står hos handlaren men då jag är iväg på jobb i några veckor kommer jag dessvärre inte kunna hämta den förrän i månadsskiftet... Skulle vara roligt att se bilder på era bilar. |
|
| Min är under transport, leverans i slutet av februari. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.