AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
1.243

Hade E39:a fått en "vidareutvecklad" version av E34:ans sunda panel...

186
Göran69
520d (Lci-2) -14
Länk
186
Göran69
520d (Lci-2) -14
Hade formgivarna Jobbat vidare på E34:ans förarmiljö,till E39.... Men i ärlighetens namn så är Mercedes W124 min favorit,lika spännande som en Volvopanel,men MYCKET funktionell OCH föraranpassad. Standardstolarna i Mercan e KASS i jämförelse med BMW's dito. I dagsläget fördrar jag (F10),framför både Audi & Mercedes motsv.
Transocean
Du fattar ingenting om design! Tesla skall det vara! Och minigolf! And flatscreen fattar du? Länk
Transocean
Nääh drömmen är faktiskt en 500e med W124-karossen. Sån där 4 D och typ japan-rödlik men inte helt om ni vet vad jag menar????
186
Göran69
520d (Lci-2) -14
Neee,jag fattar ingenting av länken. Jag är nog analogt efterbliven (känns så efter öppnat länken).
186
Göran69
520d (Lci-2) -14
Länk

Typ sådan ?
Transocean
Nääh drömmen är faktiskt en 500e med W124-karossen. Sån där 4 D och typ japan-rödlik men inte helt om ni vet vad jag menar???? Med Porsche V8:a

Transocean
Ja den var ju ännu värre....våga vägra elbil
186
Göran69
520d (Lci-2) -14
... när modellutförandet "500E" va nytt hösten -90,så skickade Daimler-Benz i Sindelfingen "råkarosser" till Zuffenhausen,där Porsche hade sin uppfattning om hur man bygger en 4-D bil. På diverse forum kan man läsa om att resultatet överträffar förväntningarna med avseende på kvalitet & vägegenskaper med råge,dessutom verkar de vara slitstarka... Inte konstigt att välhållna exemplar har en ryslig prislapp.
Transocean

Denna har kostat 21 000 $ de sista 500 mil
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.