|
|
|
|---|---|
| Angående ett föregående inlägg om att ha blivit dragen av en fiat coupe t20v i min fina m3a. | |
|
Svar ja ! Ibland beror det på att det förekommer pajkastning och ibland för att dom inte tål skämt ! Har en stark känsla av att detta inlägg kommer att raderas ! =) _____________________________________ Länk |
|
|
när det förekommer ren ordbajsning eller pajkastning som braxen skriver så tas delar av eller hela inlägget bort.. vore väl ganska surt om allt spårade ur totalt o inget vettigt diskuterades eller frågades i dessa forum.. _________________ who dares wins... |
|
|
Administratörerna gör ett utmärkt jobb, anser jag. Här är väldigt fritt från trams och meningslösheter som inte rör ämnet. Vill någon se hur det kan gå när ett forum spårar ur så gå in på Lunarstorms forum för bilar/europeiska bilar....ve och fasa! Med vänlig hälsning //Kalle ______ Provisorisk bild på min bil: Länk |
|
|
viss information vill dom här på forumet inte skall läcka ut... tex.sånt som påverkar försällningen av reservdelar negativt...jag skrev för ett tag sen om vad man bör tänka på vid trimmning av en motor.och vad som inte är lönt att göra på en motor.tex att tro att ett luftfilter ger 5-10hk utan någon som helst annan ändring. vänta...............borta. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Länk Länk Nån som läst detta förslagsvis. MVH Hasso |
|
Lyckligtvis har vi moderatorer som är intelligenta nog att ta bort inlägg som övriga på detta forum finner totalt ointressanta... Så vi slipper inlägg som... "Blev dragen av en Skoda idag!!!!" "Fiat Punto vs M3" BmwPeter, av vilken anledning skulle detta forum vilja stödja Bmw Sverige och dess försäljning menar du? Att inlägget om luftfilter togs bort kanske berodde på att det finns ungefär 114 inlägg om öppet filter, Direct Air, koniskt filter etc etc..... -------------------------------------------- Länk |
|
|
Tror att den vanligaste anledningen till att det tas bort inlägg eller hela trådar är att reglerna inte följs för forumet. Om folk läste reglerna lite bättre skulle de inte skriva annonser i forumet och öppna flera trådar med exakt samma innehåll i olika avdelningar etc. Mvh |
|
| BMW Peter: Så du påstår att de som modererar dessa forum är köpta av BMW? Du har gjort 70 inlägg till dags dato - du borde ha märkt vilken typ av inlägg och/eller trådar som raderas, och varför. | |
|
De moderatorer som jobbar på forumet rättar sig efter de regler som är uppsatta enligt vad jag kan förstå. Fyller inte ett inlägg dessa blir det borttaget enligt hassos länk. Såsom ett privat högkvalitativt forum får man respektera de regler som finns uppsatta då man loggar in som användare. Mvh Asken |
|
|
för visso. men jag skrev ett långt inlägg som besvarade många frågor här på forumet. å fick svar som fullständigt höll med mig... men det togs bort genast. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.