|
|
|
|---|---|
|
Kupéfläkten har fått fnatt. Den går ibland på lågfart för att plötsligt gå för fullt ! Auto eller manuellt läge kvittar. Indikeringen ändrar sig inte ..... Är det nån som känner igen felet och kan tipsa om vårt jag ska börja felsöka ? | |
|
Är inte det samma problem som på e39 att slutsteget till fläkten går sönder. Det som folk ofta kallar "fläktmotstånd". Finns mektips här: Länk Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
Toppen, tack så mycket ! Det måste ju vara det som är felet, bara att inhandla ett nytt och byta ! |
|
| Ungefär 12 av 10 får problem med detta för eller senare! :) | |
|
Då är jag nummer 13 av 10, jag har haft ett antal BMW (E36, E46, E91, E39) varav de alla har rullat långt. Inte en enda av dem har strulat med fläktmotståndet... Men visst är det ganska vanligt fel! Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
![]() 1.338 Mercedes GLK350 -09
Mini Clubman D -10 VW Golf GTI 16v -87 Jeep Cherokee -95 [SÅLD] 330iA Touring -02 [SÅLD] 316ti Compact -04 [SÅLD] |
La av på min 330i 02'a. Betedde sig exakt likadant. Köpte ett nytt effektsteg från Tyskland. Följde guiden, den är lite pilligt och man får vara beredd på lite knog-blod, men inte direkt svårt egentligen. Funkade kanon igen efter bytet. /Anders |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.