AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
2.702

Tips på bra bilvårdsproduktsshop i UK önskas

va
179
valle_fora
530iA Sedan -02
X5 4,4 -05

BMWCS medl
Hej! När jag hade mer tid för bilvård tidigare :P så importerade jag (allt från material till medel) från någon firma i UK till bra priser, den har tyvärr gått i konken och jag har inte haft behov av att köpa mer saker, nu är dock tiden inne och jag försökte hitta tips på bra ställen (fick det förra här nämligen :-) Jag har dock inte hittat några och undrar om någon har något?

Visa användare
3.489
Narvselius
Alfa o BMW
Måste det vara i Storbritannien? Pingens på Frösön kan jag varmt rekommendera!

----
BMW CS/SC #6212
Här har jag handlat en del : Länk har varit snabba leveranser och bra priser på det jag har haft koll på åtminstone.

Annars har jag även köpt en del från Bollnäs Bilvård och det har alltid funkat fint med.
Ma
3.050
Masten
Z3 2.8 American Edition -99
MX-30 Sky -22
Touran 1.4 TSI R-Line DSG -18
Misstänker att det var Shinearama du handlade från tidigare. De hade riktigt bra priser och låg fraktkostnad, tyvärr verkade det inte vara särskilt lukrativt :/
Jag har handlat mycket från www.cleanyourcar.co.uk som GE tipsar om, men de här är också bra;
Länk
Länk

/Masten
va
179
valle_fora
530iA Sedan -02
X5 4,4 -05

BMWCS medl
Ja just det, Shineorama hette det ja. :-)

Stort tack för alla tipsen, jag skall sätta mig och fundera på allt jag skall ha! Jag har köpt från Pingens förrut, hade glömt bort det, anledningen till UK var att Meguiairs, som har produkter jag har tyckt om, var mkt billigare från UK.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.