|
|
|
|---|---|
|
Nån som vet vart man kan hitta M märken som bakgrundsbilder eller logos ? Vet ej vart jag ska posta detta, är ny här. men jag tyckte det passa bäst att lägga de här eftersom det gäller M :p Tack på förhand! it's better to reign in hell, than to serve in heaven! | |
|
menar du till mobilen eller datorn? Med vänlig hälsning //Kalle ______ Provisorisk bild på min bil: Länk |
|
|
datorn :) |
|
|
pröva "sök bild" på Länk några smakprov: Länk Länk kanske inte direkt några bakgrundsbilder...men hyfsat snygga iaf... |
|
|
jag har provat leta på google.com men jag är värdelös på att veta hur jag ska leta .. :) de va nice bilder.. sånna jag vill ha :) tackar så mkt |
|
|
Något offtopic men här kommer några tips för att söka smart på internet: Skriv det du ska söka efter inom citattecken, ifall det är mer än ett ord. Exempelvis: "BMW M3". Då får du endast upp de sidor där just den ordföljden finns med. Skriver du bara: BMW M3 så får du upp alla sidor som innehåller BMW, och alla som innehåller M3. Vill du lägga till en parameter i din sökning så använder du dig av mellanslag och plus(+), framför ordet du vill lägga till, exempelvis: "BMW M3" +Trimmad +Turbo. Nu får du fram alla sidor som innehåller BMW M3, samt orden Trimmad och Turbo någonstans på sidan. Detta är det lättaste sättet att hitta info på snabbt och funkar i 9 fall av 10 :) Vill du ha info om BMW-ägande eller dylikt så är det smartaste sättet att använda forumets egen sökfunktion! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.