|
|
|
|---|---|
|
Tjena, Är så att jag måste renovera alternativt byta automatlådan i bilen och vänder mig till er för tips. Har ringt runt lite till olika verkstäder och det hade kostat 50 k i runda slängar hos dem jag hört med, kikade även på att köpa en begagnad låda vilket skulle kosta mig mellan 10-20 k. Nu funderar jag starkt på att kanske köpa en begagnad låda och lämna in bilen och låta dem skruva ihop det, men vad tror ni det hade legat på med arbete osv? Ni får gärna tipsa om andra verkstäder eller kontakter jag kan vända mig till :) Tack på förhand! | |
|
Går din bil att köra så åk till denna firma i Tyskland du bor ju i Malmö så det är inte så långt, de är mycket bra alternativt så sänder du din låda dit och du får en utbytes vet att de sänt lådor även innan de fått returen. om du inte kan Tyska så går det utmärkt på Engelska. Länk |
|
|
Hej, Ja bilen går att köra som tur är men man märker ju att den inte mår bra... Tack så mycket för tipset i Tyskland, hade tänkt på det men fick inte upp något när jag sökte så jag tänkte ringa dem imorgon och höra vad dem har att erbjuda, tack igen! :) |
|
|
En begagnad låda, ca 15000 mil, samt byte, olja etc går på ca 25000. Har gjort det själv. Matthias |
|
|
Renoverade lådan i min 525:a e61 för ett par veckor sedan.. 40500:-.. Höll på bryta ihop när jag skulle betala men vilken skillnad det blev.. En helt annan bil.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.