|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
simmaren_1 Denna verkar vara samma som din fast med quicklift, och ett riktigt fint pris. (Moms tillkommer både på den du länkade och denna.) Länk |
|
|
Quicklift är säkert mkt bra men jag fick ett erbjudande på en enkel version. Angående pris så ska man nog leta runt ordentligt då en del har bra rabatter :) Vill mest påpeka vikten av att köpa en bra direkt, blir mindre frustration och dessutom billigare i längden... |
|
|
Nåt sånt här vore praktiskt (om det fungerar bra). Länk --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
| Ja, det vore guld :) Alltid ett sånt bök med pallbockar.... | |
|
jag köpte en väldigt bra domkraft på Biltema , den kostade 1599 Länk |
|
![]() 13.424 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
När vi ändå är inne på lågprofil, någon som vet om det finns lågprofilspallbockar? De minsta från Biltema är 30 cm höga (och justerbara uppåt). Sätter jag dessa under min 120i M-Sport (med en lyftpuck vid en av lyftpunkterna vid sidorna dvs här Länk ) så behöver jag hissa upp framvagnen så den nästan slår i taket. Ofta vill man ju bara hissa upp den tillräckligt mycket så man kan ta av hjulet (för byte, inspektion, bromsjobb eller liknande). Jag skulle vilja ha en som börjar vid typ 20 cm (och justerbara en bit uppåt). |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.