AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
767

automatiskt halv eller parkeringsljus Z3 -97

St
13
Stig.G
Z3 1,9 -97
Är det någon som har tips om hur man kopplar halv eller park-ljus på en importerad Z3

SGF
Gå in på www.mixonelektronik.se, och välj ombyggnadssats BMW-5. Fungerar bra och tänder ljuset först när laddning fungerar. Visst är det lite jobb, men anvisningarna stämmer exakt. Bl.a. skall ljusknappen plockas ur vid montage, vilken frigörs med en lång smal pinne typ skruvmejsel, själv slipade jag en kökskniv. Det relä som skall monteras på ovanför pedalställ. Där finns fäste för ytterligare reläer.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.