|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som har tips om hur man kopplar halv eller park-ljus på en importerad Z3 SGF | |
| Gå in på www.mixonelektronik.se, och välj ombyggnadssats BMW-5. Fungerar bra och tänder ljuset först när laddning fungerar. Visst är det lite jobb, men anvisningarna stämmer exakt. Bl.a. skall ljusknappen plockas ur vid montage, vilken frigörs med en lång smal pinne typ skruvmejsel, själv slipade jag en kökskniv. Det relä som skall monteras på ovanför pedalställ. Där finns fäste för ytterligare reläer. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.