AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
480

BMW frälst!

M-Mag
Jag vill bara dela med mig av min glädje. Jag köpte ibörjan av sommaren en BMW 318i -92, hade egentligen tänkt mig en 320 el 325a. Men hittade ingen just då i det skicket jag ville ha, (prisbilden hade viss betydelse). Men så hittade jag en superfin 318. Priset var rätt.
Var lite skeptisk till en början över om 113 hk verkligen skulle räcka. Men jag provkörde iallafall, kände efter 50m att jag skulle ha den bilen. 113hk låter inte mycket för världen, men den pinnar på rätt bra. Det kommer garanterat att bli BMW nästa gång jag köper bil, då blir det med en sexa i.

På kvällarna ligger jag och läser gamla kataloger om BMW 3-serie, jag läser om BMW i tidningar. Läser på nätet om BMW. Är det så för er också?

Jag älskar min bil, jag älskar BMW. Jag är nu helt BMW frälst.

MVH Magnus

"Din Toyota är inte fantastisk"
jeppe_L
jag är också helt såld på BMW!!!l jag har också en 318...tycker också att den e rätt pigg trots en liten motor.

18 åring med BMW:)Länk

no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
M-Mag: Ligger på samma nivå ungefär :) Höll på att börja gråta innan när farsan lagat lite rost på bilen och bättrat med biltemafärg i helt fel nyans! Ser ut som bilen fått mässlingen eller hudcancer eller något...får bli iväg till BMW och köpa riktig färg imorgon!

Med vänlig hälsning
//Kalle
______
Provisorisk bild på min bil:
Länk
Ek
539
Ekman
BMW 325 CSL 88
BMW 635 CSI 84
jag har BMW loggan planterad i rabatten. När jag ska taturea mig i vinter ska jag även slänga på ett BMW märke på vaden. jag köper BMW tidningar för 400 spänn i månaden. Och jag SKA ha sveriges råaste Bimmer!! ;)

Nästa år BMW 325 med M5 motor o turbo med komplett Stella breddning!!!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.