|
|
|
|---|---|
|
Hej alla! Jag pratade med bmw support och de berättade att tjänster som bmw apps, Internet, live osv inte är tillgängligt längre eftersom min bil tillverkades 03-2013. Om det stämmer innebär det ju att jag har betalat för funktioner som inte fungerar längre, vilket bmw borde kompensera. BMW ägare i USA kompenseras utifrån vad jag har läst. Länk Varför fungerar inte funktionerna längre och går det att lösa på egen hand? Lista på bilens utrustning nedanför. Tack på förhand! S205AAutomatic Transmission S216AHYDRO STEERINGSERVOTRONIC S230AExtra Package EUspecific S248ASteering Wheel Heater S249AMultifunction F Steering Wheel S255ASports Leather Steering Wheel S258ATire With Runflat Functionality S2A5ABMW LA Wheel Double Spoke 397S2PAAWheel Bolt Retainer S302AAlarm System S3ACATrailer Coupling S423AFloor Mats Velours S428AWarning Triangle And First Aid Kit S430AInterioroutside Mirror With Auto Dip S431AInterior Mirror With Automaticdip S481ASports Seat S488ALumbar Support Driver And Passenger S493AStorage Compartment Package S494ASeat Heating Driverpassenger S4AEAArmrest Front Retractable S4ATAInterior Trim Finishers Black Highgloss S4DNAAccent Strips Korallrot Matt S502AHeadlight Cleaning System S508APark Distance Control PDC S520AFog LightsS521ARain Sensor S522AXenon LightS524AAdaptive Headlights S534AAutomatic Air Conditioning S544ACruise Control With Brake Function S563ALight Package S575ASupplementary 12V Sockets S5ACAHighbeam Assistant S5AGALanechange Warning S5ALAActive Protection S5DAAPassenger Airbag Deactivation S5DPAPark Assistent S609ANavigation System Professional S614AInternet Preparations S676AHiFi Speaker System S698AAreaCode 2 For DVDS6AAABMW TeleServices S6ABAControl For Teleservices S6ALABMW Live S6NRAApps S6NSAConvenience Phone Expanded Smartphone S6S4ALanguage Version Swedish S6UHATraffic Information S6WAAInstrument Cluster Expanded Equipment S6WAAInstrument Cluster Expanded Equipment S704AM Sports Suspension S760AHigh Gloss Shadow LineP7ACASport Line S842AColdclimate Version S850ADummySALAPA S885AOnboard Vehicle Literature Swedish S8KAADummySALAPAS8 SCATelematics Access Requestcountryspec S8SMACar Ident Number Visible From Outside S8TFAActive Pedestrian Protection S8TGAThiefproofing Device S902AGeneral Special Inspection S9AAAOuter Skin Protection | |
|
Kompenseras??! Skärp dig!!!! |
|
| Anser du att pengar växer på träd eller att tjänster/funktioner du köper inte behöver fungera? Inte undra på att konsumenter blir överkörda... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.