|
|
|
|---|---|
|
Har fått ett problem med idriven på min 320xd årsmodell 2013. När jag startar bilen kommer endast bmw logon fram på skärmen och där stannar det i 3 minuter innan skärmen svartnar och bmw logon på nytt kommer fram. Kommer inte ens in i menyerna. Kan tillägga att jag har ett usb minne inkopplat så musik spelas tills skärmen startar om. Har naturligtvis även testat att inte ha usb minnet inkopplat när jag startar bilen. Har även haft bilen avstängd i några dagar men problemet kvarstår. Någon annan som upplevt samma problem? Finns det kanske något sätt att själv göra en omstart av datorn/skärmen? Har försökt hitta något vettigt svar på olika forum och även testat hålla inne vissa knappar i 30sek utan någon framgång. Mvh Robert | |
|
Min gjorde något liknande, jag kom dock in i menyerna men var tredje minut startade den om. Problemet i mitt fall var att jag tagit bort en kontakt i telefonen och när jag kopplade upp med bluetooth till bilen så blev den ledsen. Tog bort telefonen och la in den igen och sedan dess har det fungerat. |
|
| Tack för era svar! Tog bort telefonen från bilen, men nu hittar den inte ens bilen när jag försöker på nytt. Har även formaterat usb minnet som suttit inkopplad i bilen ifall någon mp3 fil är trasig. Allt utan framgång. Får testa att koppla ur batteriet och se om den lyckas starta upp. Annars får det bli verkstaden. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.