|
|
|
|---|---|
|
Det finns en uppsjö av olika stereo som passar e39 men vilken är värd att satsa på? Listar upp nåra länkar: Länk Länk Länk Länk und so weiter... Nån som testat dessa och har koll? Mvh Lasse | |
| Kolla här: Länk | |
| Kanon! Tack N! | |
|
Jag har denna, grymt nöjd med den. Länk |
|
| Köp en med Android 6 så blir du nöjd. | |
| Se till att den har minst 2GB RAM dock om du köper en med Android. Har läst på en del och de flesta med koll på Android-enheterna menar att 1GB är för lite, speciellt om du ska ladda hem appar som Spotify mm. | |
|
Har 1 GB ram på min, alla appar jag änvänder funkar utan problem. Gps, youtube, Spotify etc. Har dock inte testat köra spel och tyngre appar, så att låsa in sig på mer an 2 GB är inte nödvändigt. |
|
| I vintras bytte jag till en 2din på min förra e39. Jag hade inte adapterkablaget utan anslöt kabel för kabel. När jag kopplade in högtalarna så var det tyst. Enligt schemat så hade jag anslutit rätt kablage men likväl tyst. Då tittade jag på enheterna i bagaget och såg att där fanns ett slutsteg. Det förklarade varför inget hördes och med anledning av detta uppstod en del frågor. Om man kopplar med adapterkablar sk. plugandplay så måste det innebära att man kopplar via bilens eget slutsteg. Då spelar det ingen roll hur stark förstärkare den nya stereon har eftersom man bara använder lågnivå ut till bilens slutsteg. Ska man köra med externa slutsteg så gäller att identifiera högtalarkablaget och koppla in dessa alternativt att dra helt nya kablar till samtliga högtalare. Är jag på rätt spår eller ute och cyklar? | |
| Mmm, det beror på vilken utrustning du har i bilen. Har ingen erfarenhet av att koppla själv men har hört att man kan bli tvungen att dra om sladdar själv till samtliga högtalare. | |
| Vad gäller 2GB RAM så beror det hur du utnyttjar stereon, jag brukar köra många grejer samtidigt och då hjälper det att ha mer RAM-minne. Sen är det ju som med alla datorer, det beror ju på hur länge du tänker behålla den och använda den med "nyare" mjukvara. | |
|
Vad vet ni om denna? Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.