|
|
|
|---|---|
|
Hej! Vi skall göra en bilresa ner i Europa och det visade sig att torkarbladet på förarsidan är för dålig och vi trodde att vi hade extra hemma men det hade vi inte. Här i Sverige så är det inget som passar förutom från BMW-återförsäljare eller om man köper från mekonomen för typ 500 spänn. Köpte tidigare från eBay och fick det hemskickat och då beställde jag sådana AERO torkarblad, eller flata torkarblad som de heter här i Sverige. Nu till frågan, kan jag hitta en sats flata torkarblad som passar på e39 för 20-30 EURO och som jag kan köpa från FYSISK butik i Tyskland? Helst från Hamburg då vi åker förbi där. | |
Transocean |
Länk t ex . Filialer finns i varje hörna i hela landet. Och de har säkert även flata blad. |
|
Tack för tipset! Har just nu flata torkarblad som jag köpte från eBay, som passar rakt på själva torkararmen, dvs inget från original kvar förutom själva armen. Så armen ser ut såhär i dagsläget: Länk Måste man köpa någon adapter så att dom där torkarbladen skall sitta ordentligt på torkararmen på en e39? Eller passar dom rakt på den "nakna" torkararmen? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.