|
|
|
|---|---|
|
I programmet Autodata kan man skriva ut ett protokoll och fylla i det som är gjort. Detta ger ju ett seriöst intryck ihophäftat med materialkvitton. Ett exempel på Oljeservice av min bil. Länk | |
| Nu kanske inte alla vill eller kan installera Autodata, så är det någon som vill ha blanketter till sin bil (Oljeservice, inspektion1, inspektion2) Programmet sträcker sig fram till 2013. Men det är lite krångligt att skriva ut protokoll för CBS, då innehållet helt beror på vad som dyker upp på service. Så jag hjälper endast till med den tidigare varianten av Service (Olja,insp1,insp2) | |
|
Skriv modell, motor, hästkrafter och årtal här i tråden så fixar jag det. Då motoreffekten kan variera mellan olika länder så blir det lättare att hitta rätt bil. |
|
|
Fantastiskt, stort tack om du kan lösa det till Bmw 320i, E46 sedan, facelift, 170 Hp, M54, -03 Mvh Peter |
|
|
Burne: Oljeservice: Länk Inspektion1: Länk Inspektion2: Länk Eftersom kylarvätska och bromsvätska inte byts varje år så är den valbar att klicka i innan utskrift, så jag tog med den i alla protokoll så du kan välja om den ska bytas/fyllas i eller ej. /Mvh Danne. |
|
|
@Danne80 Många tack för hjälpen! Mvh Peter |
|
|
Hej, kan du hjälpa mig också ;) BMW, 120d,M Sport, 177 hk, 2007/04 årsmodell |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.