|
|
|
|---|---|
|
Hej, har hittat en 328i till ett bra pris.. har varit och kollat en gång och ska provköra den imorgon.. Men Varför är den så billig? Andra 328 ligger ute över 200 000. Hade varit snällt om jag hade kunnat få lite info (möjliga fel osv?), det blir isåfall min första bmw. Mvh Greta Länk | |
|
Den är snålt utrustad. Det mesta på den långa listan är standardutrustning. Så priset är relativt normalt för det miltalet. Vad jag vet finns det inte något speciellt att se upp med på just f30/31. |
|
|
Okej, men kan det vara en rolig bil att köra? Sitter med en tråkig Renault clio och tänkte uppgradera mig till en touring.. har provkört en 328 med full utrustning, dock automatare. Det enda jag önska skulle vara på bilen är ett m paket, hur mycket kommer jag "sakna" det och tror du bilen kommer kännas tråkig? Tack för svar! |
|
| Undrar hur länge den bilen har varit ute för försäljning? Den har körts ungefär 3k mil per år de första tre åren, den besiktigades 20160928 och hade då gått 90218km. Nu nästan 10 månader senare har den gått 9370 mil. Men det är fortfarande första brukare som står som ägare/brukare. | |
| Det har varit en leasing bil, och blev avskriven sista tiden innan sen såldes eller vad man säger.. enligt bilförsäljare iaf | |
| Ser ju kanon ut! Sen beror det ju på hur mycket kull,Lill du vill ha. För mig duger den utrustningen mer o därtill. | |
| Ser prisvärd ut. Sportstolar, M-ratt, köp! | |
|
Håller med Mats om att utrustningen är sådär. Saknar t.ex: Hifi-högtalare Utökat instrumentkluster PDC fram Personligen tycker jag även att panorama och navigation professional är stora plus. Samt den 8-stegade automatlådan. Dessutom saknar den även en sexcylindrig motor, men det är en annan sak ;) |
|
| Det är ditec märke på den men kan inte se vad som gjorts med den på ditec?(hur ser man det?) Och kan man ta bort detta märket? | |
|
Enligt car.info har den fått en Ditec grundbehandling 2013-10-14 och en underhållsbehandling 2015-04-09. Märket kan du ta bort med hjäp av en fisklina som du drar bakom och skär av tejpen, sedan tar du resterna med avfettningsmedel. |
|
Transocean |
Jag bara spyr när jag tar på dessa F3X-tygstolar :-(( |
|
Vad bra, då vet vi vad du som inte ska ha bilen tycker om stolarna ------- //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.