|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag har funderat på att köpa en BMW 330i M-Sport nu under ett längre tag men behöver lite information och saker att tänka på. Bilen jag kollar på har gått ca 17000 mil, är en manuell bensinare ifrån 2001. Tyvärr finns det lite rost på framskärmarna. Vad tycker ni jag ska tänka på? Vad finns det för fördelar med en 330i samt nackdelar? Tack på förhand! Länk | |
|
Känns spontant som rätt dyr. Titta vad andra liknande kostar. I min värld är coilovers inte värt någonting men om du vill ha det kanske det är ok att betala lite extra. Länk Länk Länk ------- //Lövet |
|
| Andreas_lofgren Jo den kanske är för dyr.. Den sista länken du skickade var en skämtannons tyvärr.. Skrev till denne Mia Länk | |
|
Nu vet jag ju inte hur din finansiering ser ut, men har du 20 tkr mer så har du väldigt mycket modernare bil i denna. Länk Dessutom klarar de rosten mycket bättre än E46. För risken är att värdet på din länkade snabbt går nedåt vartefter den begynnande rosten ökar för varje vinter. |
|
|
Håller med. 20 tusen för en 8 tusen mil mindre E90 är väl investerade pengar. För egen del skulle jag antingen sikta på E90, eller på en billigare E46. Att köpa en dyr, stylad E46 tror jag blir ekonomiskt sämre. Då ska man verkligen älska hur bilen ser ut och känns samt strunta i ekonomin. ------- //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.