|
|
|
|---|---|
|
Hej! Riktigt tråkigt. Det som jag var mest rädd för med denna bilen innan köpet verkar redan ha hänt 2v. efter köp. Automatlampan tändes och bilens växellådan gick in i felsäkert läge. Går inte att växla manuellt och är alltid på höga växlar. Så j*vla tråkigt. Körde diagnostics med carly medans jag körde bilen och släckte lampan, sen börja den växla normalt igen? Kommer ju komma tillbaka denna skiten det vet jag. Enda tips jag fick från tidigare ägare var att han påstod att han bytt oljekylaren och all växellådsolja å att lådan skulle va prima, kanske bytet inte var utfört på korrekt sätt. Bilen läcker olja längst fram vid fronten, kan detta va från lådan? elller är det motorolja som är vanligt vid det områdena? Vet inte vad jag ska börja. Panik nu då jag inte har nån alternativ bil att ta mig till jobbet med, är väl inte nån bra idé att köra vidare med denna? felkoderna som kom upp från carly:Länk googlar dessa felkoder men hittar inte mycket. Är carly ett skitprogram egentligen som inte kan beskriva mer om själva problemen? Betala nästan 1000kr för att få allt å funka med iphonrn men verkar ju varit i onödan. Någon som kan tolka dessa koder? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.