|
|
|
|---|---|
|
Tjejen i En prins i New York är bara intresserad av män som kör BMW. | |
|
Uppfriskande med lite sunda och traditionella värderingar, ehuru det är en gammal film. Dagens tjejer varken kör själva eller bryr sig om deras män ens aspirerat för körkort, bara dom är duktiga på att skriva dikter om mänskliga rättigheter och sånt. Skulle man ändå hitta en dam som värdesätter vägtrafik så är hon i regel full med tatueringar |
|
| Dagens tjejer kör mycket bil o gärna fort. Blir omkörd dagligen av chicks. Däremot förr så körde dom då inte mycket. Blir lika förvånad varje gång hur duktiga dom e här o manövrera sina Range Rovers,X5,XC90,Lexus Jeepar etc. | |
|
Att de kör fort betyder tyvärr inte att de kör bra, om man nu ska generalisera.. Är således mera benägen att hålla med Saab-ägaren ovan. |
|
|
Ser dagligen det täcka könet i ålder 20-40 köra med en hand på ratten och den andra hållandes en mobil. Plus att hastigheten är hög och uppmärksamheten miserabel. Håller även med gaspo och hans ironisering "duktiga på att manövrera" dessa Hummers. |
|
|
Så män kör med händerna tio-i-två på ratten i lagliga hastigheter och blickar framåt, medan kvinnor är vårdslösa och vansinneskör samtidigt som de tar selfies...? Jag önskar aty det vore så, att det fanns lite orädda kvinnor med. Men jag tycker mig inte observera detta fenomen. |
|
|
Nej inte selfies. De Facebookar eller Instagrammar eller pratar bort lite tid. |
|
| Och vad gör vi män då? Surfar på autopower? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.