|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag saknar 12V matning via tändning på stift 10 eller 11 i kontakten till mitt eldrag. Vill ha detta till kylskåpet i husvagnen. BMW gör inte arbetet säger att jag få lösa det själv. Har en X3 2012. Har fixat lödstift till kontakten och kabel. Funderar på att ta matningen från cigg uttaget i bagagerummet och följa elkontaktens övriga kabeldragning. Vad tror ni?' mvh JAC | |
|
Låter som en smart idé som jag kanske skulle kunna kopiera. Jag har matningen till kyl och vagnens stabiliseringssystem men saknar den till laddningen av batteriet. Var fick du tag i stift till kontakten? /RYN |
|
|
Att tänka på, krävs oftast tändning steg 2/motorn igång för att det ska vara spänning i uttaget. Beroende på vad det ska användas till, så kan det både vara en för- och nackdel. --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
Hej! Stiftet som jag köpt heter: Artikel-Nummer / Article No: 8A0972980A ca 70kr/st hos VW i Mölndal.... detta hos VW. Det ser ut att passa och allt skall installeras i nästa vecka. Återkommer med feedback! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.