|
Sida 7 av 9
|
|
|---|---|
|
Frigjorde lite utrymme på enheten ikväll. Tog bort mappen "amapauto" efter att ha kollat detta med Avin. Gick från 86% used space till 18%. |
|
| Vad används den till eftersom den kan tas bort? | |
|
Ingen aning Vet bara att det var ok att ta bort den |
|
| Har fått den senaste uppdateringen av Avin ska testa och installera den imorgon | |
| Trevligare skärmbilder med NEW 2017 BMW NBT EVO ID6 UI samt fix för brightness och även svenska språket är tillagt | |
| Avin har black friday sale $489,99 | |
|
Hej Hur nöjda är ni med era Avin? Funderar på att beställa en till min X3 |
|
|
Det börjar bli bra men några små buggar finns det. Seg uppstart speciellt när det är kallt ute. När den väl kommit igång så är det helt ok för den pengen det kostat. |
|
| Ok ok så var det när Dynavin kom första gången med, Finns det några här som har original navigation men ändå bytt till AVIN? Jag gillar möjligheterna med Android | |
| Tänker om man ska slå till stort och byta på båda bilarna. | |
| Finns säkert svar i tråden men frågar ändå, Ni som har skaffat Avin och hade tex aux eller usb tidigare hur funkar det nu eller dör org funktionen? och tull avgiften hur gjorde ni då tyckte jag läste att man skrev ner priset på produkterna för lägre tull eller moms vad nu var. | |
|
Aux används för enhetens ljud och orginal USB funkar som tidigare Tullavgiften har jag för mig var marginell pga nerskrivet värde. |
|
|
Hur menar du Aux används enhetens ljud? Ok ber man dom skriva ner värdet? |
|
| Du kopplar in en auxkabel från enheten till auxuttaget i bilen | |
| Ok men varför? för att man ska kunna använda aux överhuvudtaget menar du? | |
| Android audio is routed through AUX channel. | |
| Okey? Hoppas ni int emenar man drar kabel under handsfacket i mitt fall för att få ljud överhuvudtaget? eller är redan plug and play kontakten bakom cic? | |
| Ja tyvärr så är det så. Min aux sitter i mittfacket mellan stolarna så det blev till att dra den under mittkonsolen. jag drog även dit USB kontakten till mittfacket. | |
| Det var som f.....n man kan ju knappast förvänta sig bra ljud känns det som. | |
| hur upplever ni ljuddet i era enheter då ni måste använda aux kabel? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.