|
|
|
|---|---|
|
Tja! letar fortfarande efter första bil och skippade en 325D i örebro. Vad tror ni om denna? vad är fördelar/nackdelar? Vill egentligen ha en 325D med M-sport och heeeelst skärmen. Helst Automat men om bilen är 10/10 kan även manuell fungera. Har fått ner säljaren till 75+4 nya sommardäck då bakdäcken var nere på varningsnivå. Länk | |
| Enligt bilder så ser den ju RUSKIGT fräsch ut. Men bilder kan ju ljuga. Ligger ju vettigt i pris om den e i så bra skick som bilder visar. | |
| provkört bilen och allt verkar vara som det ska, det enda jag är orolig över är ett tickande ljud när bilen är kall? | |
|
Det är bara "kosmetiskt" fel på N52. Det kan försvinna om man att varvar upp på 4000 rpm och håller kvar en stund, när motorn är varm. --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
Hade tickande på min 07a också, tydligen skall det bero på att det bildas små vakuumbubblor i oljan vid ventillyftarna ungefär som när man knäpper fingerlederna. Skall vara ofarligt. Märkte på min bil att det sällan skedde när oljenivån var korrekt/varm motor. /Janne Surf Or Die!!! |
|
| Och de flesta är helt ljudlösa. Så varför inte köpa en utan missljud så slipper du fundera på om det är något fel eller inte. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.