|
|
|
|---|---|
|
Hallå, Har letat efter en 1M en tid och nyligen kom denna ut på blocket: Länk Av ngn anledning är kopplingen precis bytt och detta gör mig lite orolig. Är det inte konstigt att kopplingen har byts efter bara 4 500 mil? Betyder det att bilen har körts extremt hårt? Tack! | |
|
Kan vara så att den har körts hårt, men många gånger är det föraren som kopplingsslirar mycket när de ska iväg. Bilen har ganska mycket vrid och äter koppling ganska lät då. Var ett par i USA som fick byta sina rätt tidigt, troligtvis pga att de är ovana med bilar med CDV. Vilket de brukar ta bort på sina BMWs. |
|
|
Ja som LGB963 var en pressbil så har den såklart fått bekänna färg ordentligt.. Har diskuterats här tidigare och det var en hel del bytt om jag inte missminner mig.. Inget konstigt mao. |
|
|
Tack för svaren! Att bilen har varit pressbil visste jag inte och som Peddan skriver så bör det betyda att bilen har körts riktigt hårt så jag tror jag kommer avvakta lite till. |
|
| jenblom, maila mig om du är intresserad av en 1M.. | |
| Jag tror att Stelunex nu har fått en Powerpost! Första gången jag testar detta så jag hoppas det funkar! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.