|
|
|
|---|---|
|
försöker uppdatera kartorna via connected drive portalen, men får inte fram 2017-2 som jag sett på internet finns nu, utan jag får bara fram 2017-1... Någon som vet varför? Har tidigare köpt uppdateringar via andra sidor, men slog till via portalen nu. Hade 2017-1 sedan tidigare, men laddade ner den via connected drive och bilen började uppdatera. Så nu har jag 2017-1 från connected drive i också men fungerar inte ändå... | |
|
Ser också bara 2017-1 via download manager. /M Mina bilar: Länk |
|
|
finns åtminstone på BMW ASAP uppdaterade farsans för ca 1.5 mån sedan Länk eller du menar next nbt 2017-2? finns oxå |
|
| Korrekt. Gäller NBT 2017-2 | |
|
Jag tänker och göra den uppdateringen för Next, men jag har inte hittat 2017:2 Europa. Varken hos BMW eller pirat. Alla andra versioner/kombinationer verkar ha kommit. Jag kommer också att köpa via Connected Drive bara 2017:2 blir tillgänglig. |
|
| Hade samma tanke och såg att den finns på piratsidor... | |
|
Har fria uppdateringar i tre år. men hur ser man vilken uppdatering som finns att ladda ner på portalen? Förut stod ex 2017-1, nu ser man inget alls. |
|
|
Re: LGstar Laddade ner igår, fanns endast 2017-1.. Någon som vet när den förra uppdateringen kom, jag kanske redan har 2017-1 i bilen. Kan man möjligen se vilken version man har i i-drive? Mvh |
|
|
passo: ja, du kan se vilken version du har i idrive. tror 2017-1 kom c:a jan- feb och då stod det vilken version som fanns tillgängligt i portalen, vilket det inte gör nu. |
|
|
Ok, ska kolla så jag inte laddar i onödan! :-) Mvh |
|
| Hmm...stod ngn kod där men lite svårt att se vilken version då det inte står som när man laddar ner: 2007-1 ! Mvh | |
| 2a veckan i jan | |
|
Jag har precis laddat 2017-2! Länk |
|
| Evo är ju en annan kartversion | |
|
Jag har laddat ner NBT Next 2017-2. 101163.3.112. Laddade ner i lördags. |
|
| och jag för 12 dagar sedan | |
| .113 | |
|
Då är det Betaversionen jag har laddat ned. Var lika förra gången också. |
|
|
Charmas: ska säkerhetskolla en extra gång ikväll, |
|
|
Bianca: Tack. Det vore bra. Även om det förmodligen inte skiljer jättemycket på versionerna så vill man ju ha med allt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.