|
|
|
|---|---|
|
Tja! är inte alls bilinsatt men ska iallafall ta körkort om någon vecka. Alltid Älskat BMW och har kommit fram till att 3-Serien passar mig perfekt. Kollar på denna bil just nu, något särskilt jag bör tänka på? Verkar bilen som ett bra köp? Är priset bra? Länk | |
|
Varför vill du ha en Diesel kombi som första bil? En 325i eller 330i sedan eller coupe skulle jag rekommendera istället om du vill ha något lite roligare att köra. Gällande den 325dT du kollar på så bör du kolla upp den noga. Står svensk såld i annonsen men enligt bilregistret är den importerad 2010. Importerade dieslar som säljs av mindre bilhandlare i Örebro är högrisk, finns många trådar om detta här på forumet. --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
|
Svensksåld är den sannerligen inte, körd i 3 år i utlandet. Firman i Örebro har inte importerat bilen så det säger egentligen inte så mycket. Dock är verkligheten ännu värre - det är Ultimate Cars (sök!) som importerat den. Vill påstå att det är ganska stor chans att den där bilen inte är ärlig tyvärr. (Hade själv också hellre valt 325d än 325i. Bättre tillförlitlighet och trevligare på alla varvtal under 4500.) ------- //Lövet |
|
![]() 1.360 Bruksbil
Volvo V70 T5 Summum -05 Sommarbilar Ford Scorpio 2,9I GLX -94 Mercedes E55 AMG -06 Mercedes 500E -92 |
Valet av bil kanske ligger i trådskaparens ålder. Hade jag tagit körkort idag och inte 2001 som 18 åring hade jag nog också valt en mogen bil. Är du 18-20 år köp en billigare bil och kör av dig eller gör tabbarna på något billigare, det känns bättre (oavsett ålder) Skulle inte för allt smör i Småland viljat avvara alla ungdomsbila bakhjulsdrivna Ford Scorpio och Bmw E39, r 850 Turbo, Saab Aero osv. Kanske inte aktuella idag men ja ni fattar nog hur jag menar. Man hade roligt och lärde sig en hel del både skruva och hantera bilen. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.