|
|
|
|---|---|
|
Om ni vill ha en snygg och väl fungerande vindavvisare istället för den fula klumpiga sak som BMW har, så kan jag rekommendera denna. Den gör dessutom att man kan sitta i baksätet och köra nercabbat utan att blåsa bort. Länk Försöka finns inte... | |
|
Undrar om den kan funka på en E93 också? /Anders |
|
|
Förstår inte varför man ska skydda sig mot vind när man åker cab. Hela idén med att åka öppet är väl att det ska fläkta lite;) EB |
|
|
En ganska bra anledning att man vill skydda sig mot vinddraget är exempelvis att man inte vill bli snuvig, få ont i nacken, eller att tjejen inte skall se ut som ett troll i håret när hon kliver ur bilen. Eller att man vill kunna prata i telefon. Det fläktar fortfarande "lite" när man åker nercabbat. Pabo: Funkar den lika bra som BMW:s egen? |
|
|
Jag kan tänka att den gör skillnad för de som åker i baksätet, men knappast för de som åker fram. BMW CS #5206 |
|
|
@borka - du kan nog maila dem och fråga. @AlexanderK - har inte en brytt mig om att packa upp den som BMW har, den är alldeles för ful och den funkar inte om man ska folk i baksätet. @christer silvén - gör stor skillnad fram också. Försöka finns inte... |
|
|
AlexanderK@ Det verkar blåsa rätt friskt i 228an::)) Konstruktionsfel? EB |
|
|
Fick snabbt svar på mailen att den tyv ej passade E93. så nu vet ni det! :) ca 3 500 riksdaler, borde inte vara så svårt att tillverka en hyfsad själv. /Anders |
|
|
Pabo@ Kan du inte låta tillverka en custom i plexiglas som du fäster mellan nackstöden bak, typ den som är standard på e64, lexus sc430 mf, fast de är i glas, förstås. Borde funka och bra mycket snyggare. EB |
|
|
Hittade en snygg för E 93: Länk |
|
| Länken till tillbehöret till 4 serie cabben fungerar inte längre nån som vet en Site där det går att hitta sådan? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.